Dankzij EasyGo kan je vanaf het begin profiteren van online monitoring van je ketel of warmtepomp en hoef je je geen zorgen te maken over het onderhoud van je apparaat – wij volgen op en regelen alles tijdig voor jou!
Hoe werkt het?
* EasyGo is altijd gratis tenzij de klant gebruik heeft gemaakt van de promotie en besluit het contract te beëindigen voor het einde van de EasyGo-formule, in dat geval wordt een bedrag van € 35,03 incl. 6% BTW in rekening gebracht. Is de woning nog geen 10 jaar oud, dan is een BTW-tarief van 21% van toepassing. Ten minste één maand voordat het contract wordt omgezet, ontvangt de klant informatie over de prijs die vanaf de datum van omzetting van toepassing zal zijn. De klant heeft 1 maand de tijd om de omzetting van het contract te weigeren door het contract schriftelijk of telefonisch op te zeggen. Ter informatie kunnen hier de geldende tarieven geraadpleegd worden.
Om te kunnen profiteren van onze dienstverlening op afstand, moet je beschikken over een verwarmingsinstallatie die verbonden is met het internet via een communicatiemodule.
Is dat nog niet het geval, dan kan je nu tijdelijk profiteren van onze promotie.
PROMO*
Connecteer je installatie en geniet van EasyGo
- Internetmodule MiGo Link
GRATIS - Slimme thermostaat MiGo Select (indien nodig)
€ 39,99- compatibel met cv-ketels
- voor aansturen van 1 cv-circuit
- Installatie door onze diensten
€ 84,70
* Promo geldig voor de eerste 1.500 contracten getekend voor 31/12/2024. Voorwaarden op www.bulex.be/promo-geconnecteerde-installatie. Vermelde prijzen incl. 21% BTW.
Een EasyGo contract afsluiten
Je kan heel eenvoudig onze EasyGo formule aanvragen door onderstaand formulier in te vullen. Wij contacteren je dan voor verdere afhandeling.
OPGELET! Een EasyGo contract kan enkel afgesloten worden tijdens het 1ste jaar na plaatsing van het toestel.
Ontdek onze reguliere onderhoudsformules voor toestellen die meer dan 1 jaar oud zijn.
Aanvraag EASYGO
JA, ik wil graag mijn toestel in topconditie houden vanaf de installatie.
Nodige info
Om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, is het handig ons - indien mogelijk - volgende info te bezorgen:
- adres waar het verwarmingstoestel geïnstalleerd is
- model van de cv-ketel of warmtepomp (vb: ThemaCondens, ThermoMaster, GeniaAir Mono, ...)
- installatiedatum
- serienummer van de cv-ketel of warmtepomp (bestaat uit 28 karakters, beginnend met "21" en eindigend met hoofdletter "N" gevolgd door een cijfer)
Contacteer ons
Heb je nog vragen over onze services waarop je het antwoord niet onmiddellijk vindt? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.
Wij zijn telefonisch 7/7 bereikbaar op 02/431.80.00
- van maandag tot vrijdag: van 7u tot 22u
- in het weekend: van 8u tot 17u
Of stuur een mail naar service@bulex-services.be
Onze dienst-na-verkoop staat klaar om je zo snel mogelijk verder te helpen.