Veelgestelde vragen My Bulex
Waar kan ik het accountnummer terugvinden om een My Bulex-account aan te maken?
Het accountnummer is jouw klantnummer. Heb je in het verleden al eens beroep gedaan op onze diensten? Dan kan je dit terugvinden op je laatste factuur, rechtsboven achter “Gefactureerd aan“.
Mijn adresgegevens op My Bulex zijn niet correct. Hoe kan ik deze corrigeren?
Hiertoe kan je contact opnemen via mail op service@bulex-services.be met vermelding van jouw accountnummer. Onze dienst-na-verkoop zal dan de nodige correcties uitvoeren zodat je je afspraak vlot kan inboeken.
Ik wil een afspraak boeken maar het tabblad “Toestellen” is leeg. Wat moet ik doen?
Indien er geen informatie in “Toestellen” staat, wil dit zeggen dat er in ons systeem geen geregistreerd toestel zit op dit accountnummer. Gelieve dan contact op te nemen via mail op service@bulex-services.be met vermelding van jouw accountnummer en het serienummer van jouw toestel. Je kan ons ook telefonisch bereiken op 02/431.80.00.
Ik wil een snellere afspraak dan de datum die voorgesteld wordt door My Bulex. Is dat mogelijk?
Ons digitaal boekingsplatform is geprogrammeerd om het eerstvolgende beschikbare tijdstip te zoeken voor een afspraak vanaf de door jou aangegeven datum tot 3 maanden verder. Je krijgt dus de snelst beschikbare afspraak voorgesteld.
Gelieve ermee rekening te houden dan we in de herfst-en winterperiode een beperkte capaciteit hebben voor onderhouden doordat we prioriteit geven aan dringende reparaties. Hierdoor kan je langere wachttijden ondervinden bij het boeken van je periodieke onderhoud.
Hoeveel op voorhand kan ik een onderhoudsafspraak inboeken?
Je kan in de digitale kalender tot 6 maanden vooruit gaan om je afspraak vast te leggen.